luni, 11 mai 2015

Hot Summer Night - Makeup Tutorial

Hei!!Nu ştiu cum trec zilele, însă a mai trecut o săptămână ceea ce înseamnă că revin cu o postare. Imi pare rău însa că nu am reuşit să mai postez şi alte chestii intre timp. Promit că săptămâna asta mă revanşez.
Postarea de astăzi îmi este foarte dragă pentru că este genul de postare pe care am vrut întotdeauana să o fac dar niciodata nu am dus-o până la capăt.
Astăzi vă prezint un tutotrial. Un tutorial de machiaj în tendinţele verii 2015. Adică plin de culoare.



Pasul 1- Un ten curat & hidratat.
Primul pas pentru orice tip de machiaj pe care dorim să îl realizăm este un ten curat & hidratat. Este foarte important să ne ocupam de acest aspect al tenului nostru pentru că astfel vom obtine acel look flawless la sfârşit.
Pentru hidratarea tenului eu am folosit Uleiul NutriGold de la L'oreal Pars care pe mine m-a impresionat şi m-a făcut să uit de crema hidratantă clasică.

Pasul 2 - Baza de machiaj
Baza de machiaj este cel mai important câmp de pe faţă. Şi cum astăzi vă prezint un tutorial pentru un machiaj de seară, primul lucru ar fi să aplicam un primer. Primer-ul va ajuta fondul de ten să adere pe faţă şi să reziste întreaga seară.
Dupa ce am aplicat primerul, este timpul să aplicăm un fond de ten. Eu în ultimul timp am preferat sa folosesc un BB Cream din mai multe motive:
-conţine FPS
-acoperă cicatricile & impefecţiunile
-rezistă mult mai mult timp pe faţă chiar şi fără primer
Fondul de ten îl aplic cu o pensula specială pentru fond de ten. Am încercat multe pensule & bureţei însa am ajuns la concluzia ca BB Cream-ul pe care îl folosesc este cel mai bun prieten cu o astfel de pensula. 
Pensula de machiaj este un adevărat ajutor în primul rând pentru că uniformizează produsul pe întreaga suprafaţă a feţei. Trebuie însă să avem grijă pentru că aşa cum ne ajută, pensula de machiaj ne poate şi încurca daca nu avem răbdare şi nu ne aisgurăm că fondul de ten sau BB cream-ul(în cazul meu) a fost aplicat uniform şi nu sunt linii dure pe faţă.

ATENŢIE! La pensulele de machiaj! Ele sunt prietenele noastre însă trebuie să avem mare grijă de ele. Sfatul meu este să le dezinfectaţi dupa fiecare folosire şi să le spalaţi aşa cum trebuie cu un şampon de pensule o dată la o săptămână/două. În felul ăsta vă asiguraţi că nu o să aplicaţi produsul cu o pensulă murdară care poate să vă irite faţa.

Pasul 3 - Accentul ochiilor.
Acum că am aplicat baza, putem  trece la culoare şi accente. Trebuie să ţinem cont atunci când ne machiem de toate zonele în care vom aplica culoare. Adică ochi, pomeţi şi buze. Toate aceste trei zone trebuie să fie intr-o armonie totală.
Astăzi vom  opta pentru un smokey foarte uşor de realizat cu un accent pe linia de jos a pleoapelor, perfect pentru serile calduroase de vară pe care la aşteptăm cu toţi cu mare drag.
Voi aplica nuanţa Smoky pe întreaga pleoapa mobilă.


Voi difuza culoarea cu un maro neutru în sus spre arcadă. Take your time! Nu vă grăbiţi niciodată când vine vorba să difuzaţi culorile în machiaj. Cu multă răbdare şi perseverenţă o să ajungeţi să creaţi acele treceri frumoase& subtile care atrag toate privirile.


Pentru evidenţierea arcadei, voi aplica un iluminator cu acelaşi ton cald pe care îl conţin şi nuanţele aplicate pe pleoapă.


Pentru definirea ochiului, voi aplica acum un eyeliner negru.


Şi acum putem spune că adăugăm cu adevarat “culoare". Voi aplica pe linia de jos a genelor un eyeliner albastru care va scoate în evidenţă atât machiajul ochiilor cât şi culoarea acestora. Deasemenea va fi în contrast cu culoare buzelor despre care vom discuta puţin mai încolo.

Aplicăm rimel şi machiajul ochilor este gata!

Acum putem să curăţăm orice exces de fard care a picat sub ochi şi să aplicăm un anticearcăn pe care îl vom fixa cu pudra.



Pasul 4 - Blush-ul
În funcţie de tonurile pe care tenul nostru le are, sunt recomandate anumite combinaţii cromatice.
De exemplu: Pentru tenul rece vom folosi pentru machiajul ochilor, al buzelor şi blush culori reci. Pentru tenul cald- machiajul ochilor în culori calde poate fi combinat cu ruj şi blush în nuanţe calde. Dar putem să combinăm şi un machiaj al ochilor în culori reci cu un blush şi ruj în culori calde.
Eu voi opta pentru un blush neutru pe care îl voi aplica pe pomeţi cu o pensulă stipple.
Voi aplica deasemenea exact deaspura blush-ului acelaşi iluminator pe care l-am folosit pentru a ilumina arcada.


Deşi este un machiaj de seara eu nu optez pentru conturarea feţei, lucru care recunosc este o preferintă personală. Trebuie sa stiţi însă că dacă preferaţi un astfel de machiaj trebuie să ţineţi cont de forma feţei şi de structura osoasă ca să stiţi ce părţi trebuie corectate şi ce părţi trebuie iluminate.


Pasul 5 - Buzele
Am ajuns la ultimul pas şi anume machiajul buzelor.
Pentru că tutorialul de azi se adresează tendinţelor verii din acest an, o să aplicăm pe buze o culoare puternică şi anume orange. Eyeliner-ul albastru şi buzele orange sunt complementare deci se scot reciproc în evidenţă. Este ultimul detaliu care trebuie adăugat pentru ca acest machiaj să fie complet şi să respecte atât tendinţele cât şi armonia cromatică.


Si produsele mentionate:



Şi look-ul final:

 
































Sper că v-a plăcut, a fost unul dintre articolele mele favorite înca de când am început să scriu pe blog. Cred că o să mai realizez astfel de postări chiar dacă e mult de muncă la ele.

*Aceasta postare este realizata in cadrul Scolii de Beauty Blogging L'Oreal Paris. *

 FOLLOW ME :
FACEBOOK::https://www.facebook.com/beautyfique
INSTAGRAM:beautyfique


4 comentarii:

  1. <3 <3 ce frumos e albastrul ala de sub ochi! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Daria, mi-ar fi placut sa argumentezi alegerile tale cromatice in functie de fenotip asa cum iti cerea tema. keep up the good work

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off, da int-rafevar am omis asta!! Multumesc pentru feedback!

      Ștergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥