sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Geometric Carnival ~ makeup .

Hei !!
Daca imi urmariti blogul de ceva timp stiti ca eu n-am fost niciodata o persoana care posteaza machiaje purtabile .Si asta pentru ca de fiecare data cand ma asez sa fac  un machiaj imi fug ochii la galben ,portocaliu ,albastru , verde si roz nicidecum la tonuri de maro sau la paleta naked ( pe care de altfel o folosesc zilnic ) .
Asa ca am sa va arat azi un machiaj care mie imi place si care zic eu ca e destul de reusit .Bineinteles ca inspiratia m-a lovit pe la 7 seara si n-a fost chip sa scot poze calumea( mai mult de jumatate dintre ele sunt gri ) si am o singura poza cu jumatate de fata pentru voi .



Dupa ce am terminat simteam ca ii lipseste ceva asa ca am adaugat niste forme .



Si apoi o "ploaie" :)) de fard auriu .Si asta e finalizat :


























































Ca produse folosite : Primer-ul de pleoape de la Elf , vesnica paleta 120 , rimel Essence multi action si pensulele essence si eco tools !

Astept parerile voastre .Se pare ca nu mi-am iesit asa rau din mana pe cat credeam ceea ce nu poate decat sa ma bucure .Sunt datoare cu un look inspirat de o celebritate( stii tu A ce zic ) pe care o sa il refac si o sa il postez cat de curand !
Pupici

Acest articol este scris pentru Scoala de Beauty Blogging by L'oreal Paris .

♥♥♥ 
Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥