luni, 2 aprilie 2012

Review - Silk Glow Veil by Pure Touch Minerals .

Hei !!! Happy April :) !
Nu pot sa cred ca a trecut inca o luna ! In timp ce va pregatesc un filmulet de unboxing m-am gandi sa fac un review si sa va povestec despre un iluminator ..
E vorba despre Silk Glow Veil de la Pure touch minerals .


Daca ma stiti pe mine stiti s ica nu sunt o mare fana a iluminatorului ...de ce ? Pentru ca am pori destul pe obraji si cateodata si cateva punctulete pe obraji si mi se pare ca tot ce reuseste sa faca e sa le accentueze . Asta pana cand intr-o zi l-am aplicat pentru ca eram curioasa ce poate sa faca asta micu' .


Rezultatul m-a uimit sincer !! Ii da o luminozitate incredibil de frumoasa tenului , mai ales ca eu port fond de ten si pudra care matifiaza si blush-ul tot mat este . Nu este nici prea mult nici prea putin pentru tenul meu .


Este o pulbere fina foare usor de aplicat !! Imi place micul borcanel in care vine insa nu imi place ca e asa simplu , putea sa aiba ceva design pe capac . But that's just what I think :P .


Iluminatorul rezista destul de bine avand in vedere ca era inca pe fata cand blush-ul disparuse ( Elizabeth Arden ) . Cu toate astea s-ar putea ca acest iluminator sa fie cam puternic pentru unele dintre voi asa ca in zilele urmatoare va voi vorbii despre unul care are o culoare mai apropriata de nuanta pielii .


Cam asa arata el pe mana , it gives a beautiful sheen !! :) Mie imi place mult de tot si il folosesc si in coltul intern cateodata pentru ca pur si simplu deschide ochii ! :)

Produsul il puteti achizitona de aici :http://www.puretouch.ro/veil/47-silk-glow-veil.html

Va puup !
♥♥♥
 Dariaa

2 comentarii:

  1. Am si eu o...chestie din asta minerala. Un fond de ten, mai exact, care cred ca tot de la brandul asta e. Insa mi se pare atat de greu de manevrat, incat am renuntat sa-l mai folosesc :|

    RăspundețiȘtergere
  2. @ABeautyTale:Ahh i-ar am uitat ceva !! Si pe mine ma enerveaza ca se imprastie peste tot ca e praful foarte fin ... "o chestie din asta minerala"haha you're so funny:P

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥