marți, 6 martie 2012

Empties of the month - Repurchases ?!?!


Hei ! :) Dupa favoritele lunii m-am gandit sa fac empties of the month . Adica ce am consumat luna precedenta impreuna cu o mica parere si daca as mai cumpara a doua oara acel produs ! Eu cred ca spune mult daca cineva caruia ii place sa incerce mereu lucruri noi cumpara acelasi produs de 2 ori :) .

Avon - Shower Gel & Body Spray


Aceste produse au foat absolut incredibile datorita mirosului lor care ma innebuneste - rodie si mango :) Vreau sa gasesc insa o alternativa pentru ca asa cum am zis si in favorite , spray-ul de corp contine o groaza de alcool !! :( Insa l-am recumparat de nenumarate ori !! Iar gelul de dus mie mi se pare mai bun decat cel senses(tot avon ) dar mai inferior ca Nivea Happy time ( un exemplu ) .

Hemel - Acetona


Nu prea am auzit multa lume vorbind despre aceste produse , insa eu am incercat o gama destul de larga . Nu pot sa spun ca sunt favoritele mele datorita mirsoului ( miere ) ! Insa aceasta acetona este (cu cea de la ebelin) pe primul loc in top :) Simt ca nu imi lasa unghiile extrem de fragile si le ingrijeste in timp ce le curata ! Cu siguranta as recumpara :) Am facut greseala sa iau o acetona oarecare si la cum imi schimb eu oja o data la 2 , 3 zile acum nu mai am unghii deloc :( Sunt fooarte scurte !

Kallos - masca de par


Dupa cateva masti care mi-au trecut prin manute am ramas tot la Placenta pentru ca imi place prea mult cat de frumos miroase si ce moale e parul dupa !! Am un borcanas nou la care"lucrez".

Balea - Demachiant Bifazic


Stiu ca acest produs e destul de controversat insa mie imi place ...mult !! De ce ? Pentru ca imi indeparteaza tot machiajul ochiilor fara probleme este foarte simplu !! Nu ma ustura deloc insa il simt un pic uleios !! Il recumpar a ..3-a oara :) .

Balea - Shower Gel


Ahh inca un gel de dus ..cu lamaie si vanilie ! Va vine sa credeti ca iubesc produsul asta ? Cred ca incep sa redescopar vanilia :)) ! Este un gel de dus extraordinar as putea spune pentru pretul pe care il are :) . Am avut mai multe variante si toate mi-au placut , fac si spuma multa ... ♥

Cam asta e , ce ziceti va place postarea aceasta?
Va pup !

♥♥♥
Dariaa

2 comentarii:

  1. Dintre cele incercate de tine , doar demachiantul balea as recumpara ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador si spray-ul si gelul de dus de la Avon,cat despre miros nu pot spune decat ca e mirific 8-> ...

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥