miercuri, 11 mai 2011

Review Maybelline Colossal .-Mascara ♥

Buna seara !
Se pare ca in ultimul timp n-am decat seara la dispozitie pentru postat !
Bine pentru mine ca o sa am un weekend prelungit multumita celor de clasa a 12-a care isi organizeaza banchetul ( muultumeeesc ♥) :)) .
Deci am mai mult timp pentru postari . O sa ma duc din nou la Dm poate gasesc demachiantul si sa vad ce mai imi iau !:D

So..sa trecem la review
O sa va vorbesc de colossal .



Il iubesc , da ! Sunt de partea sutelor de review-uri pe care le-am citit sau le-am auzit !
Pur si simplu imi place din toate punctele de vedere . Uitati-va la el , cum sa nu-l iubiti ? ♥



Vreau sa spun ca este unul din produsele pe care le-am cumparat datorita bloggului si nu-mi pare rau ! Ofera volum si alungire si este tot ce mi-as putea dori de la un rimel .
Stiti ( daca ati mai citit) ca mereu zic de ambalaj. Acesta este foarte frumos !

Este negru , foarte inchis daca intelegeti ! Vreau sa spun ca eu n-am intalnit niciodata un rimel care sa separe foarte bine genele( e si datorita faptului ca nu-l aplic corect , poate). Dar asta face cea mai buna treaba dintre toate .
L-as cumpara iar si iar si iar ..
Singurul de la care am aceasta senzatie ( inafara de SUPERSHOCK ! ).
Deasemenea are un pret intre 25-30 de lei , ceea ce n e mult pentru un rimel de calitate :) .


Periuta este foarte deosebita si parca imbraca fiecare geana intr-un strat subtire de rimel . E ca si cum ai gasit rochia potrivita !
Ma simt fericita ca mi-am gasit rimelul preferat( macar acesta , ca la restul produselor..)!
Eu nu am auzit lucruri rele despre el , dar se poate ca un produs nu poate fii perfect pentru toata lumea .
Cu toate astea , il recomand cu toata sinceritate si este un produs pe care ( spun eu ) nu veti regreta ca l-ati incercat !

Pupici :*


♥♥♥
Dariaa

6 comentarii:

  1. Am citit ateatea review-uri bune la aceasta mascara, incat l-am trecut pe lista si trebuie sa merg sa mi-l cumpar.:D
    Ai incercat si Falsies? Unii spun ca e chiar mai bun decat Colossal.

    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. Da am incercat si Falsies ! Acum un an de zile parca l-am avut.. Imi amintesc ca mi-a placut foarte mult , dar atunci nu stiam mai nimic despre rimeluri , abea ma uitam la 1 -2 videoclipuri pe youtube.
    Depinde si ce tip de gene ai .
    Ce rimel iti place in momentul de fata ?
    Pupici .

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut si eu rimelul asta mai de mult si mi-am placut foarte mult:P e super bun

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu il am in varianta Colossal Express si sunt pur si simplu indragostita de el...imi place foarte tare ca nu incarca genele si in plus, miroase atat de bine!!! Am incercat si Falsies dar nu pot spune ca m-a dat pe spate...:*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Raluca : Ma bucur ca iti place :D . E pai poate one by one o sa iti placa :D

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥