vineri, 4 februarie 2011

Mac collections . My favorites .

HEI !!
M-am gandit ...am vrut sa fac alt review dar am zis ca o las pe maine ;)) .
Asa ca m-am gandit sa scriu despre subiectul controversat : Mac cosmetics .
Nu am incercat niciodata produsele lor pentru ca mi se par mult prea scumpe ! Acuma avem ocazia cu strawberry.net si am strans niste bani sa incerc , desi imi sustin in continuare opinia . Ce ma uimit cel mai mult la ei sunt editiile limitate , mai ales ambalajul ! E drept ca am salivat pe site-ul lor dupa multe collectii dealungul anilor dar acum incep sa ma dezamageasca ...
Cateva dintre favoritele mele,nu in ordine !
Mac Hello Kitty - pisicuta aceea e pur si simplu adorabila :) .

Mac Fafi

Una , sau chiar singura colectie la care mia placut prezentarea, cat si toate produsele colectiei :) .
Mac To The Beach - Mi sa parut foarte inspirata, si toate detaliile foarte frumos finisate :) .

Mac fabulous felines - am pus doar o poza cu ce ma incantat cel mai mult,dar mi-a placut toata colectia ! :)

Mac Cham-Pale - OMG ! atat am de spus :)) , m-am indragostit pur si simplu ! Imi doresc toate produsele ... SUNT ABSOLUT SUPERBE :D .


Cam atat ! Am vazut pe youtube ca a aparut si noua colectie Mac Wonder Woman,dar nu ma imrpresionat . Spuneti-mi ce credeti voi,care a fost colectia voastra favorita :) ?
Va pup si multumesc pentru timpul acordat !

Dariaa

Un comentariu:

  1. Buna! Eu nu am incercat inca Mac collection.. pana acum, cand ma machiam foloseam Miss Sporty. Sunt destul de ok, dar intodeauna exista loc de mai bine nu? :*

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥